Умови повернення
Повернення товару Споживач - фізична особа.
Повернення товару в термін 14 днів здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:
· товар не був у експлуатації;
· збережені всі пломби та ярлики;
· цілісність комплекту та упаковки не порушена;
· збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;
· виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).
Повернення товару споживач – юридична особа або ФОП
Повернення товару належної якості юридичною особою або фізичною особою підприємцем (надалі – ФОП) здійснюється у разі погодження можливості повернення такого Товару Сторонами в договорі, але не більше ніж у термін 14 днів.
Товар, який повертається, повинен бути належної якості, без ознак експлуатації, мати збережений товарний вигляд і споживчі властивості, а також не належати до товарів, що не підлягають обміну та поверненню.
Для повернення товару юридична особа або ФОП має надати:
· накладну на повернення товару із круглою печаткою компанії, виписану сьогоднішньою датою, де вказано її реєстраційний номер;
· лист на повернення коштів на фірмовому бланку із круглою печаткою компанії, яка повертає товар;
· видаткову накладну (копію);
· товар, який повертається, належної якості.
У накладній на повернення мають бути зазначені інформація про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому він повертається. Номенклатура та вартість товару повинні повністю збігатися з назвою та вартістю у видатковій накладній, яка була видана разом із товаром. Лист на повернення коштів повинен бути встановленого зразка на фірмовому бланку компанії з круглою печаткою. Юридична особа або ФОП із товаром, який повертається, та підготовленими документами на повернення має звернутися до Продавця. Компанія-продавець, яка приймає товар на повернення, залишає за собою право перевірити його на цілісність та якість, а також відмовити у поверненні у разі пошкодження, наявності ознак користування товаром або невірно наданих документів на повернення.