Перший зерновий бункер Kinze

Можна стверджувати, що найважливішим чинником, що визначає успішність фермера, є погода. Волога, брудна осінь 1970 року спонукала одного фермера, який вирощує кукурудзу, попросити Jon Kinzenbaw винайти новий спосіб доставки зерна від комбайна до вантажівки. Історія першого бункера для зерна, побудованого 50 років тому 1971 року, яку розповів Jon Kinzenbaw.

Наш перший зерновоз був чотириколісною версією, яку я побудував у 1967 році для покійного Уейна Батлера з Ладори, штат Айова. Спочатку він був розрахований на 400 бушелів, але пізніше був збільшений до 600 бушелів. Трансмісія з приводом від валу відбору потужності та задній міст допомагали важко навантаженому фургону на м'яких полях із розвантажувальним заднім шнеком. З трансмісією на п'ятій передачі цей вагон «штовхав» трактор дорогою зі швидкістю 30 миль на годину при нейтральній трансмісії трактора. Бренд «Kinze» був розфарбований вручну чотиридюймовим пензлем.

1124121112.jpg

Боб Уокер був одним із наших найбільших клієнтів. Він прийшов у цех на початку 1971 року і розповів про те, якою вологою була попередня осінь і що поля були надто брудними, щоб вантажівки могли дістатися комбайнів і розвантажити їх. Дуже багато часу витрачалося для того, щоб переганяти комбайн з поля до дороги, де була припаркована вантажівка для розвантаження. Боб сказав: «Я хотів би, щоб ви зробили конвеєр або шнек на тракторі John Deere, який має приймальний бункер на задній частині. Шнек повинен проходити через передню частину, тому зробіть його досить довгим, щоб ми могли припаркувати трактор на краю поля і підняти кукурудзу через дорожню канаву у вантажівку, що стоїть на дорозі. Думаєш, ти зможеш збудувати щось подібне?» І я сказав: "Так, я впевнений, що зможемо". Ми обговорювали це кілька разів, але певної миті він сказав: «У мене інша ідея. Думаю, нам потрібний великий бункер». Він розповів мені про гірський комбайн з великими шинами з ромбоподібним протектором. Він сказав: "Я подумав, що цю ідею можна взяти для будівництва бункера".

Боб сказав, що чув про компанію у Мілтоні, штат Айова, яка будує великі бункери зі шнеком, тому ми поїхали туди, щоб подивитися. То був невеликий зварювальний цех. Схоже, вони розрізали сталь на кілька шматків, скільки могли, а потім зварювали їх усі разом. Вони запропонували Бобу продати прототип, щоб ми могли забрати його на моє виробництво і закінчити. Але, подивившись на це, я сказав: «Боб, я думаю, що нам легше побудувати його з нуля, ніж займатися переробкою». На зворотному шляху Боб сказав, що хоче, щоб я побудував двоколісний бункер, що вміщує щонайменше 400 бушелів. "Я хочу, щоб він швидко розвантажувався, і я хочу, щоб ви використовували ці шини з ромбоподібним протектором".

Швидке розвантаження означало великий шнек. Я вивчав шнеки та ремонтував їх для фермерів. Більшість із них було чотири або шість дюймів у діаметрі. Іноді ми зустрічали восьмидюймовий шнек, який називали "монстром". Але, ґрунтуючись на швидкості їх розвантаження, я подумки підрахував, що 12-дюймовий шнек буде приблизно придатним для зерновоза на 400 бушелів.

12412.jpg

РОБОТА НА БУНКЕРІ НА 400 БУШЕЛІВ

Я також знав, що горизонтальний шнек вміщуватиме набагато більше кукурудзи, ніж вертикальний шнек, тому шнек у підлозі візка має бути меншим, ніж той, що піднімається в повітря. Коли я розмовляв з людьми з Newell Machinery в Сідар-Рапідс, вони сказали, що дев’яти дюймовий шнек, що живить 12-дюймовий, буде те що треба, і я можу запустити два ці шнеки з однаковою швидкістю. Але коли я сказав: «Я хочу запустити його на швидкості 540 об/хв, вони сказали, що це буде надто швидко. Я запитав чому. Вони сказали, що не знають, але рекомендована максимальна швидкість – 140 об/хв. Що ж, у нас був шнековий причіп Heider із шестидюймовим шнеком, який увесь час працював зі швидкістю 540 об/хв, тому я купив шнеки та пішов, думаючи, що збираюся довести свою правоту. Ми побудували свій бункер з дев'яти дюймовим шнеком для підлоги і 12-дюймовим вертикальним шнеком, виходячи з припущення, що він буде працювати зі швидкістю ВОМ.

Ми розпочали роботу зі створення бункера наприкінці весни 1971 року, щоб підготувати його до осіннього збирання врожаю. Рама була зроблена з 8-дюймового та 10-дюймового швелера, і ми запакували його разом. Я попросив Henderson Metal вирізати кілька основних шматків листового металу, щоб сформувати V-подібну частину ванни, корпус. За формою та конфігурацією він дуже нагадував бункери, які ми будували досі. Дев'яти дюймовий шнек у підлозі виходив уперед і входив у 12-дюймовий шнек. Наскільки я пам'ятаю, ми використовували коробку передач від старого кукурудзозбирального комбайну International No. 2-MH. У задній частині у нього була коробка передач з передавальним ставленням 1:1, і саме так я створив прямокутну коробку для вертикального приводу шнека. Спочатку я подумав, що для того, щоб звільнити горизонтальний шнек, потрібна муфта, але ми швидко виявили, що це не важливо, тому що ви можете запускати та зупиняти шнек із коробкою відбору потужності 540 об/хв. Цей візок розвантажився приблизно за три хвилини, що було нечувано для того часу.

112412.jpg

ДЖОН (У ЦЕНТРІ), ЙОГО БРАТ, ТОМ, (СПРАВА) З ЗЕРНОВОЮ ТЕЛЕЖКОЮ НА 400 БУШАЛІВ

Тим часом я передав ліцензію на плуг DMI та Біллу Дітріху, і того літа Білл переконав мене приїхати на його завод у Гудфілді, штат Іллінойс, і допомогти йому запустити плуг у виробництво. Їм потрібно було закінчити роботу до серпневої виставки Farm Progress Show у Ван-Хорні, штат Айова. Це було нормально, за винятком того, що я мав проблему. Я сказав Біллу: «Я маю бункер, який я будую, і я пообіцяв фермеру, що зроблю це до осіннього врожаю кукурудзи». Він переконав мене, що робота над плугом не займе багато часу, тому я поїхав до Іллінойсу і почав працювати над цим, але одне привело до іншого, і час минув. Ми працювали над плугом, а Бобу потрібен був бункер.

1124112.jpg

ДВОХКОЛІСНИЙ ЗЕРНОВИЙ БУНКЕР KINZE, ЩО ДОЗВОЛЯЄ РОЗВАНТАЖЕННЯ КОМБАЙНУ НА ХОДУ, ЕКОНОМІЯ ЦІННИЙ ЧАС

У той час DMI будувала чотириколісні бункери місткістю 300 бушелів з 10-дюймовим шнеком ззаду. Це було далеко не те, чим мав бути мій двоколісний бункер, але цього було достатньо, щоб не підводити Боба. Ми передали йому цей бункер для збору врожаю. У жовтні я знову повернувся до виробництва бункера. Я запитав у Боба, чи є побажання до кольору бункера. Але Бобові колір був байдужий. Я пофарбував у синій колір із білою окантовкою, мені це дуже сподобалося. У результаті місткість бункера виявилося 435 бушелів, що досить близько до того, що хотів Боб.

11241112.jpg

МАРСІЯ І ДЖОН З НОВИМ БУНКЕРОМ ДЛЯ ЗЕРНА, ПРИБЛИЗНО 1974 РОКУ

Цей бункер був майже безпроблемним. Він просто біг, біг та біг. Не можна було й мріяти, щоб він працював краще, а з цими шинами з ромбоподібним протектором він міг їхати будь-куди. Я продав Бобу бункер за 1700 доларів, що означало невеликий прибуток, якщо такий був взагалі. Але я знову намагався довести, що можу збудувати щось, що робитиме цю роботу. Це був такий успіх, тому що миттєво комбінування стало набагато ефективнішим. Без зерновоза ви можете втратити 50 відсотків ефективності комбайна, перетинаючи поле з повним бункером для розвантаження у вантажівку. Комбайн із зерновозом працювали так само добре, як два комбайни по-старому.

Було багато переваг. Зерновоз зазвичай складав чверть ціни вантажівки та 10 відсотків вартості комбайна. У фермера вже був трактор, і особливо якщо це був вологий рік, коли йому потрібно було більше використати бункер, він все одно не використав би трактор для обробки ґрунту. Три людини - водій вантажівки, машиніст комбайна та машиніст зерновоза - набагато ефективніші за двох людей, які намагаються керувати вантажівкою та комбайном, не кажучи вже про економію на зносі комбайна та вантажівки. Дуже легко вирвати зчеплення або задню частину вантажівки, коли ви намагаєтеся витягнути її з бруду. З зерновозом ви можете тримати вантажівку на дорозі. Ще одна велика перевага: комбайну не потрібно зупиняти збирання врожаю, щоб вивантажити його в бункер.

Я пам'ятаю, як передбачав фермеру, що можу уявити собі день, коли ми, зможемо побудувати до 50 таких бункерів за раз. Я й не підозрював, що те, що ми будуватимемо сотні за раз, буде лише питанням часу. У міру того, як комбайни ставали більшими і ефективнішими, а врожайність збільшувалася, розмір зерновозів суттєво збільшувався. Наш перший бункер, який став моделлю на 440 бушелів, був знятий з виробництва, тому що було надто дорого виготовляти такі бункери.

Зерновози для нас завжди були характерною рисою, навіть незважаючи на те, що вони незмінно становлять менше 10 відсотків наших загальних продажів. Тим не менше, коли ви питаєте місцевих жителів: Що будує KINZE? вони скажуть: «зерновий бункер».

Jon Kinzenbaw в 1983 году с зерновими бункерами 440, 640, 840, 1040 та 1240

112411112.jpg

Джерело: https://www.kinze.com/the-first-grain-cart

AIKo

Читайте також

Multi-Leader XT: Новий стандарт ефективності для великих господарств
12 Июля 2024
Multi-Leader XT: Новий стандарт ефективності для великих господарств
MULTI MASTER 123 від KUHN – для середніх господарств
18 Июня 2024
MULTI MASTER 123 від KUHN – для середніх господарств
Косарка-плющилка FC 3561
28 Мая 2024
Косарка-плющилка FC 3561